dissabte, 11 de febrer del 2017

RESULTATS DEL 2n. LLIURAMENT

Josep M Saurí guanya el 2n. lliurament de l’13a. Lliga Social de l’AFA, seguit de Pere G Ejby i Xavi Asensio. 
Un cop fetes les valoracions del mateixos participants, Joan Buch, a qui agraïm la seva col·laboració, va exercir com a comentarista donant l’opinió de cadascuna de les imatges presentades.
La classificació general segueix encapçalada per en Pere G Ejby, seguit de Miquel Casals i Xavi Asensio.
En aquest enllaç podeu veure els resultats del 2n lliurament i en aquest altre enllaç la classificació general.

1 comentari:

  1. La foto d’en Juanchi estava girada. Havia de ser apaisada i la vaig penjar verticalment. Que consti que m'ho va dir quan me la va deixar a principis d'any i que consti que jo la vaig penjar com em semblava que era més natural, sense pensar-hi massa.
    Tots dos tenim un problema!

    ResponElimina