dissabte, 30 de novembre del 2019

“TRANSPARÈNCIES” DE JOAN MARLET



En Joan Marlet, el nostre amic i company d’Agrupació, inaugurarà el proper dijous dia 5 de desembre a les 7 de la tarda a l’Ateneu Arenyenc, la seva exposició titulada Transparències. Hi esteu tots convidats!

En Joan descriu així el que trobarem en aquesta exposició:

“Havia entrat a veure una mostra fotogràfica. Era una exposició convencional; totes les fotos emmarcades i amb un vidre al davant. Tot i que no es veia pas millor que les altres, em vaig aturar per tal d’observar més detingudament  una de les obres. Barrejat amb la imatge original, m’hi vaig veure reflectit juntament amb tot el que hi havia darrera meu. Difícilment el seu autor, s’ha d’entendre que em refereixo a l’autor de l’obra de darrera el vidre, podia haver imaginat el que veuríem els  visitants, i això va ser el que em va donar la idea.
Jo també podria sobreposar, fent transparències totals o parcials, dues, tres i fins i tot quatre fotografies que es poguessin fusionar, harmoniosament, en una de sola, i com que no hi poso vidre, les circumstàncies del lloc i el moment en que fos observada, no l’hi afegirien res que fos aliè al seu contingut. D’aquesta manera, el visitant, que podria trobar-la més o menys encertada, el que veuria seria el que jo havia volgut que veiés.
Així va néixer aquesta exposició que tinc el goig de presentar-vos.


Joan Marlet i Civil”

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada